کشایی ک اژ بیان لفتن:")

فینیکش چوکی- کژاییی اژ لیلی شنیدم میای بیان ولی ژیاد نه نونات میشت شده:")

مبین کلیژی داداشیم-پابوی آبژی کژایی ها ما دوتا به قدل کافی پابو باژی دل نیاولدیم نونات میشت شده:")

پلیشا پلی ماهم- تو گولتو شکوندی تنهام گژاشتی ولی اشکال نداله:")

بدگلل من شی- تنها گژاشتی لفتی بدون خدافژی گژاشتی لفتی:")

وولی لوژان- تو دیگه  چرا یهو رفتی  میشت شدم:")

پلیا آبژیم- تو وبت و حژفکلدی ولی اژ بیان نلفتی وب آبژی مهدیش دیدمت میشت:)  

پیش من نیومدی ولی اشکال نداله میشت:")

سم  کوشولو آبنبات- یاسی خیلی وگته پشت جدید نمیژاله و نمیتونم با این طول ح ژدن بلم وبش میشت :")

یکی ک دارک بود و اشمشم یادم نی فقد به یادشم- من با کشایی ک کوشیک تلین بلخولد لو هم داشته باشم هم فلاموش نمی کنم چه بلشه به تو ممنون واسه لبخند رو لبم نشوندن میشت:")

نیک دونشنگیم- دونشنگییییی تو یهو کوژا غیبت ژد میشت:")

ژهلا دونشنگیم- دولشته اژم بژلگتل بودی ولی باژم اونیتم میشت:")

نوشی- کژاییییییی تو ایییی++++++++++میشت بل گلد گلال شد وقتی میخوابی تنهات نژالم و بالاشلت منتژل باشم ولی اودت لفتی لگبت هم بهت نگفتم میشت:")

بیبی ژیمین- گفتی نت ندالی و ژودی بل میگلدی ولی هنوژ نیومدی میشت:")

اگه کشایی لو یادم لفت بگم انتشال میدم:*

خواشتم بگم هل کژا ک باشین میشتون میشم و اگه آشمون ابلی باشه خیالم لاحته  شون  مطمعنم ک اون بالا هنوژ شتاله ها هشتن ک آشمون لو لوشن کنن :)