میدونی دوست دارم گفتن هیچی

دوست دارم شنیدن هم مسئولیت داره؟؟

وقتی کسی بهت میگه دوست دارم یعنی

روت حساسم!رو کوچیک ترین حرف و حرکتت...

یعنی اگه بهم بدی کنی

بیشتر از هرکس دیگه‌ای ازت میرنجم!

اگه کسی بهت گفت دوست دارم 

یعنی دلم میشکنه از کوچیک ترین اخمت...

یعنی تو فرق داری با همه ادم‌های دور و برم

وقتی کسی بهت میگه دوست دارم

حتی اگه دوسش هم نداری

هوای دلش رو داشته باش...

نزار عشق از یادش بره...

خرد نکن غرورش رو....

نمیگم در جوابش بگو منم همین طور!

اما نابودش هم نکن!!

اون آدم کلی چیزهارو کنار گذاشته برای اون عبارت دو کلمه‌ای ساده...

دوست دارم شنیدن، مسئولیتش از دوست دارم گفتن خیلی بیشتره:)

 

+منبعش رو نمد

+قدیمی ولی جذاب^^

+داریم فیلم ترسناک میبینیم، گوشی بابام رو دادیم دست خواهر کوچیکم که 4سالشه ک نبینه، بعد بابام سر صحنه های ترسناک میگه بببین چی شد، یا صداهای ترسناک درمیارهXD هدفمون نترسیدن خواهرم بود که به لطف بابام بدتر هم ترسیدXD